keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Erityisesti tänään

Minä luulen ymmärtäväni silloin tällöin, että kulun loppuun. Se on hyvin todellinen tunne. Kaikki turhautuneisuus ja sen rakentamisen vaivannäkö. Sen jälkeen minä kuitenkin ymmärrän ja muistan syntyväni uudelleen. Käsitän asioita. En jää kuitenkaan kylpemään sellaiseen veteen, joka ei miellytä. Minun piti kastaa varpaani siihen tietääkseni ja kokeakseni sen.
Nyt tiedän. 
Ja kun tiedän, minä olen palauttanut muistiini osan totuutta.
Ja totuus on sitä, mitä minä tyyneesti kurottelen ja katson kauempaa. Sen olemassaolon voimavara olen juuri minä, kaikkeus ja siinä elävät. Ne, jotka haluavat muistaa tai pääsevät käsiksi itseensä sekä tietoisuuteensa.

Sitä minä tässä muistuttelen itselleni. Erityisesti tänään. 
Se tekee ihan hyvää. 
Kirjoittaa muistiinpanoja itselleen ja jakaa samassa mielipiteitä. 
Suosittelen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti