tiistai 24. syyskuuta 2013

Ihminen puhuu ja ihminen vastaa

Ehkä hypnotisoivinta videomateriaalia koskaan. Rakkautta.


Tämä viikko näyttää ja vaikuttaa selkeälle. En tiedä tai osaa selittää, että onko tämä vain yksi mielialallinen tipahdus muiden seassa. Hyppimistä raiteelta toiselle testaten lujuuksia, tiheyksiä ja voimaa.
Voi, mitättömyys.

Selaan mietteitä ja olen aloittamassa lauseita. Tajuan kuitenkin, ettei yhdenkään asian kertominen murra mitään tai sinänsä kannata. Se olisi vähintään viihdyttävää, kyllä.
Ei varmaan vaikuta siltä, että yritän lokeroida asioita tällä kirjoituspalstalla ja näissä postauksissa, mutta teen parhaani sen asian suhteen. Yritän kirjoittaa asia asialta, etten hyppisi turhan paljoa.
En pidä.. hyppimisestä.

Ja asiasta toiseen. 
Sain "monta" puhelua tänään tullen siihen tulokseen, että en ehkä olekaan ihan toivoton tapaus. Olen kelannut tässä jonkin aikaa, että olen menettänyt ja tai jättänyt taakseni monta ihmistä. Nyt kävi kuitenkin syke niin että ehken olekaan.
Tajusin myös, että minun on oltava avoimempi ja tahdon  o l l a. 

Jos päätän haluavani hypätä niin kuin olen tehnytkin.. niiden siipien on parempi tulla esille.
Tällä hetkellä niistä ei näy kuin pieni alku ja sekunnin kokonaisvaltaisia vilahduksia. Ne ovat kuitenkin ihan riittoisan oloisia vielä tänä hetkenä, joten olettaisin niiden olevan myöhemminkin.

Ehkä ne vielä kasvavatkin.
Ehkäpä lohikäärme liittoutuu sulkapeitteen kanssa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti