maanantai 9. joulukuuta 2013

Kolahti

Olen kysynyt itseltäni joka päivä, että mitä minulle kuuluu ja kuinka minä ylipäätänsä voin. Voin todeta kevyesti sen toimivan jo jollakin tapaa nyt. Olen enemmän täällä teidän kanssanne vaikken toisaalta olekaan.. mutta sana "enemmän" on niin vahva, että se nujertaa sanan "ei ollenkaan." Minä olen edistynyt ja uudelleensyntynyt ja vierin eteenpäin erittäin tyytyväisenä. Kirjaimellisesti vierin.

Seikkailen humaltuneena hetkestä ja kahlaan valaistumisessa. Tämä on minun juttuni ja minun hyvä oloni. En halua tuhota tätä ainutkertaisuutta. Haluan antaa sen kasvaa syvemmälle ja edetä muihin ympärillä oleviini. Silloin elämäni olisi niin täydellistä kuin se pystyy koskaan olemaan.

En tule koskaan olemaan kokonainen, sillä maailma ei ole. Maailmassa on paljon pielessä, mutta niille asioille on vaikea yrittää tehdä jotain yksin. Yksin toimiminen on yksi yleinen mahdottomuus. Jokainen tarvitsee edes jonkun ja meidän tulisi puhua.

Miten kukaan saa selvää yhtään mitään, jos te vain yritätte huutaa ja rääkyä hiljaa? Sen sijaan, että katsoisitte silmiin ja raottaisitte huulianne.
Katsokaas.


Tuntekaa rauha, joka virtaa suoniin ja leviää vallaten koko kehosi. Se on rauha, läsnäolo ja kutitteleva paine otsalla. Ette ole vain pala maailmaa vaan jokainen pala on kaikki ja yhtä. Jos tahdotte olla onnellisia se lähtee siitä, että päätätte olla onnellisia. Se on maailman vaikein tehtävä ja samalla niin hiton yksinkertaista, ettei kukaan tahdo uskoa. Kaikki lähtee susta itsestäsi. Sinä päätät ja sinä kykenet kyllä.

Jos minä olen selvinnyt tähän saakka, miksi et selviäisi sinäkin?

Usko itseesi.
Ole ystävällinen muille, etenkin itsellesi.
Älä murehdi liikaa. Et saavuta sillä mitään.
Hyväksy olotilasi.
Kysy itseltäsi, kuinka voit.
Vastaa itsellesi rehellisesti. Älä jää pohtimaan liian pitkäksi aikaa. Hyväksy vain se, mitä tunnet ja anna sen jatkaa matkaansa.
Tee asioita, jotka miellyttävät sinua ja tuottavat sinulle mielihyvää. Tietenkin satuttamatta muita.
Tämä on sinun elämäsi.
Ei kenenkään muun.
Eikä kukaan voi päättää, mitä sinä päätät ja tahdot.
Kukaan ei voi kieltää sinua tekemästä asioita ja varastaa siten sen mielihyväsi.

Sinä ansaitset parempaa ja olet arvokkainta koko maailmassa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti